دل‌بوسکه و جوان گرايي در تيم‌ملي اسپانيا

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

دل‌بوسکه و جوان گرايي در تيم‌ملي اسپانيا

ويسينته دل بوسکه سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا روز جمعه با اعلام ترکيب تيمش براي يک ديدار دوستانه بيرون از خانه مقابل اکوادور ، زنگ ايجاد تغيير و تحول تيم تحت رهبري خود را به صدا در آورد.

براي ديدار چهارشنبه آينده به چندين بازيکن سرشناس که در تيم صعود کرده به فينال رقابت هاي اخير جام کنفدراسيونها حضور داشتند استراحت داده شده است . اين ديدار دوستانه سه روز قبل از شروع فصل جديد لاليگا برگزار مي شود.

به گزارش خرداد به نقل از ايرنا، اين بازيکنان سرشناس جاي خود را به چندين بازيکن تيمي داده اند که در ماه ژوئن در فلسطين اشغالي قهرمان رقابت هاي زير 21 ساله هاي اروپا شده است . در بين آنها ، اينيگو مارتينز مدافع رئال سوسيه داد، کوکه هافبک آتلتيکو مادريد ، کريستين تلو گوش بارسلونا ، ايسکو بازيکن جوان جديد رئال مادريد و تياگو آلکانتارا که پس از کاپيتاني تيم زير 21 ساله ها تا زمان دستيابي به افتخار قهرماني اروپا به بايرن مونيخ پيوست ، قرار دارند.

بازيکناني چون فرناندو لورنته و آلوارو نگردو دو مهاجمي که در فصل گذشته به خارج از کشور رفته و به ترتيب به يوونتوس و منچستر سيتي پيوستند نيز به تيم ملي دعوت شده اند.

از جمله بازيکناني که به آنها استراحت داده شده است ژرار پيکه ، سرجيو بوسکتس ، ژاوي هرناندز و پدرو رودريگز چهار بازيکن سرشناس بارسلونا هستند . همچنين ژابي آلونسو و خوآن ماتا به دليل مصدوميت غايب هستند.

ديدار دوستانه در شهر گوآياکيل پيش از سفراسپانيا به فنلاند براي يک ديدار مقدماتي جام جهاني در ششم سپتامبر انجام مي شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 مرداد 1392برچسب:,

] [ 23:51 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه